امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

سال نو مبارک

1392/1/7 2:48
نویسنده : مامان نخودی
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز 4 شنبه 7 فروردین 1392 هست و الان ساعت 2 بامداده و من تازه پسرم رو خوابوندم و اومدم برای به روز کردن وبلاگ فرشته کوچک خوشبختیم

خوب اولش از عیدی خودم بگم که امسال بابا سجاد حسابی منو سورپرایز کرد و یه عیدی که خیلی دوست داشتم خرید

لجظه سال تحویل ساعت 2 و 31 دقیقه عصر بود و هرچی تلاش کردم که تا اون موقع بیدار نگهت دارم نشد و پسر گلم ساعت 1.30 خوابید و خلاصه امیدوااااااااااااااااااااااااااارم امسال سال خوبی تو لالا کردنت باشه

البته گوش شیطون کر تو سال جدید خیابون گردی های نصفه شبی نداشتیم و پسرمون تو خونه لالا کرده

لحظه سال تحویل ما خونه بودیم و بعد از سال تحویل خونه مامان جون شام دعوت داشتیم و رفتیم خونه مامان جون ایناااااااااااااااااااااااااا و یه شام خوشمزه دور هم بودیم و کلی هم عیدی گرفتیم

راستی آتا جون و آنا جون هم یه هفته قبل عید یه عیدی خیلی خوووووووووووووب برامون ریختن به حسابمون :D:D:D

5 شنبه هم ناهار رفتیم کرج خونه مامانی و بابایی و همه خاله ها هم بودن و کلی اونجا بهمون خوش گذشت

عصرش هم رفتیم خونه مامانبزرگ

جمعه شام هم رفتیم خونه عمو ممد و شنبه هم خاله ها و دایی اومده بودن خونه مامان جون و ما هم رفتیم اونجا

اما یکشنبه فقط عمو عباس اومد خونمون و مهمون نداشتیم و خودمون هم جایی نرفتیم فقط عصری با بابا جونی و مامان جونی رفتیم دنبال اسباب بازی خریدن که به همین مناسبت برای باباجونی کفش خریدیم نیشخند

و اما دو شنبه رفتیم هایپر ایتار و از اونجا برای پسر شیرینم یه کامیون و 100 تا توپ کوچیک (برای درست کردن استخر توپ) و یه بولینگ کوچولو خریدیم و وقتی آوردیم تو خونه تو بیشتر از همه با توپها بازی کردی و خیلی بهشون ذوق میکردی

5 شنبه هم داریم میریم ارومیه و مامان جون هم اینبار باهامون میاد امیدوارم سفر خوبی باشه و مطمئنا با مامان جون بهمون خوش میگذره

---- از خونه موندن پشیمون شدم و میخوام تو سال جدید یه کار جدید هم پیدا کنم امیدوارم خدای خوبم بهم کمک کنه و بتونم یه کار خوب بیابمممممممممممم

----بابا سجاد هم داره کارش رو عوض میکنه و امیدوارم تو شرکت جدید اوضاع بهتر باشه و بتونه موفق باشه و این تعویض به راحتی انجام بشه

---- و در آ

خر خدای خوبم برای همه تو سال جدید سلامتی و شادی و آرامش  آرزو میکنم و ازت میخوام برای پسرم بزرگترین پشتیبان باشی که تو خودت نگهدار فرشته های کوچیکت هستی  و بازهم دعا میکنم که خدای خوبم ما چند ساله که فیش مکه مون حاضر و با همه وجودم دلم میخواد که بتونم امسال محرم حریم تو بشم (آمین)

اولین عید امیر مهدی عزیزم(خونه آنا جون ارومیه)

دومین عید امیر مهدی عزیزم(خونه خودمون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

صفورا مامان آوا
10 فروردین 92 11:32
سمانه جوونم عیدتون مبارک امیدوارم که امسال سال خوب و پرباری برای هرسه تون باشه و ان شا ا... که قسمتتون بشه برین مکه خوشبه حالتون که فیش دارید دوتون دارم یه عااااااالمه
مامان سهند
10 فروردین 92 12:21
سلام عزیزم عیدتون مبارک باشه صد سال به از این سالها
مامی وانیا
11 فروردین 92 1:30
عیدتون مبارک باشه ایشالاه سال جدید براتون پر از اسایش و ارامش باشه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 فروردین 92 13:20
سال نو مبارک. سالی پر از شادی و سلامتی براتون آرزومندم.