امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

سلام به روی ماهت

1392/11/1 16:28
نویسنده : مامان نخودی
1,240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت پسر شیرین زبون و مهربونم

امروز که دارم این مطلب رو مینویسم باید بگم که من و بابا سجاد هر روز بیشتر از دیروز خدا رو برای داشتن فرشته مهربونی مثل تو شکر میکنیم

خدا رو شکر میکنیم که فرشته ما دنیای زیبایی ها رو میبینه و ترجیحش به اینه که همه حرفهای خوب رو یاد بگیره

خدا رو شکر میکنیم که شیرین زبون ما

مامانشو مامان جونم صدا میکنه

به باباش میگه بابا سجاد جونم

تا مامانشو میبینه میگه بوی خوبی اومد یا میگه سمانه جون قشنگم

وقتی یه خوراکی تو ظرفش داره که بخوره حتما اونو به همه تعارف میکنه اونم اینطوری: بفرمایید عزیزم قشنگم تو بخور

چند روز پیش داشت کاغذ دیواری های خونه رو با ظرافت خاصی پاره میکرد نیشخند اومدم که از اونجا ردش کنم میگه خواهش میکنم نکن مامان سمانه لطفا نکن بچموووووووتعجبتعجب

تو ماشین داشتم آهنگ های مختلفو عوض میکردم تا آهنگ مورد نظر بابا سجاد رو بیابم عسلک میگه بسه دیگه مامان جون میخوام کارتون نگاه کنمتعجبنیشخند

خونه مامان جون نشسته بود رو مبل و سر شیشه اش رو درآورده بود و قصد کرده بود که کل شیر توی شیشه شیرشو بریزه رو مبل که بابا جون اومد  ازش گرفت بعد به بابا جون میگه علی جون قربونت برم بده من اونونیشخندقهقهه

اینم یه خلاصه ای از این شیرین زبونی های قند عسل شیطون ما

به زودی با عکس میاییم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه
13 بهمن 92 17:07
اخی چه شیرین زبونه بوسش کن خانمی