امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

اولین سرما خوردگی

1391/11/28 13:01
نویسنده : مامان نخودی
455 بازدید
اشتراک گذاری

الهی گونه هیچ کوچولویی از تب قرمز نشه 

الهی صدای سرفه هیچ بچه ای تو خونه نپیچه

الهی همیشه لبای شیرین شیرینی خونه ها همیشه خندون باشه

الهی با دستاش همیشه بازی کنه دست دسی کنه و بی حال دور گردن مامانش حلقه نزنه

دو هفته پیش امیر مهدی ما مریض شد و سرما خورد 

کم کم گلوش چرک کرد و سرفه ها 

بی حالی و گریه ها 

فقط دوست داشت توی تاب بشینه و حوصله بازی نداشت یکی دو بار بابا جونی اومد دیدنش و یه کم باهاش بازی کرد

بعد هم عمه جون و آنا جون و آتا جون اومدن بنده های خدا یه 3-4 روز فق مریض داری کردن چون بعد از امیر مهدی من و بابا سجاد هم مریض شد و واقعا چه مریضی وحشتناکی بود 

ولی همه مریضی آدم بزرگها به کنار مریضی امیر مهدی به کنار 

وقتی یه کم بهتر شدی و شروع کردی به بازی و شیطونی نمیدونی انگار یه دفعه رنگ خونه عوض شد و همه چیز دوباره رنگ زندگی و شادی گرفت پسرم با همه وجودم آرزو میکنم هیچوقت چشمای خوشگلت رو بی حال و مریض نبینم و همیشه سرحال و شاد باشی 

تو این یه ماه که وبلاگت رو آپدیت کردم چند تا اتفاق خوب افتاد اول اینکه عمه جون و آنا جون 2 هفته مهمون خونه ما بودن (البته مهمون که چه عرض کنم بیشتر ما مهمون اونا بودیم و کلی بهشون زحمت دادیم)

بعد اینکه عکس های آتلیه جدیدت آماده شد ولی فایلشو بهمون ندادن و باید ازش عکس بگیرم(به زودی الصاق میشود)

 بعد هم اینکه تولد کفشدوزکی آوا جون هم رفته بودیم که خیلی خوش گذشت اونجا هانا جون رو هم دیدیم

تولد آوا جون : از راست آوا جون -امیر مهدی جون-هانا جون(تو چشمش نمک رفته بود الهیییییییی)

عکس آتلیه جدید (فایلشو نداشتم از رو عکس عکس گرفتم)

این عکس هم ماله تولد امیر مهدی جونه که خیلی دوستش دارم (اینم فایلشو نداشتم) 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 5:21
سلام ، هیراد توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلگش بیایید و کمکش کنید ارزومند ارزوهای شما
نیر
27 بهمن 91 15:21
انشالله دیگه هیچ وقت سرما نخوری عزیز دلم همیشه سالم و خوشبخت باشی
صفورا مامان آوا
28 بهمن 91 13:10
واااااااای چه خوشگل شده عکساش فقط کیفیتشون خیلی بده ببین اگه نرم افزار CAMSCANNER رو موبایلاتون دارید خیلی خوب اسکن می کنه عکسا رو
مریم مامان پندار
28 بهمن 91 14:32
عزیز دلم نبینم مریضیتو الهی که همیشه سالم باشی عکسهات هم مثل خودت ناز و قشنگن . ما 5شنبه میایم خونتون هوراااااااااااااا
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 14:19
چه عکسای ناززززززززززززززززززززی