امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

12+1 ماهگی

1391/8/24 21:49
نویسنده : مامان نخودی
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم خیلی وقت بود که نتونسته بودم بیام و وبلاگت رو بروز کنم دنیای من با تو انقدر شیرین و شلوغ شده که وقت نکرده بودم بیام

عزیزترینم شیرین ترینم بالاخره تو از روز 17 آبانماه (چهارشنبه)رسما شروع کردی به 4 دست و پا رفتن و تو این چند روز هم کلی ماهر شدی

همش دلم میخواست نی نی ما هم 4 دست و پا بره و خیلی نگران بودم چون شنیده بودم اون نی نی هایی که نمیرن یه قسمت از مغزشون که مسئول کارهای حرکتی و هماهنگی بین دست و پاست خوب کامل نمیشه و حالا خدا رو شکر تو 4 دست و پا میری 

حالا دیگه حسابی ده ده شناس شدی یه کار جالبی هم که کردی این بود که تو هفته پیش 2 بار ما رو مجبور کردی نصفه شب ببریمت تو خیابون بخوابونیمت یه بار از ساعت 2 نصفه شب تا 3 و یه بار هم از 1:30 تا 2

داستان هم از این قرار بود که 3-4 ساعت باهات کلنجار رفتیم که بخوابونیمت اما با اینکه خیلی خوابت میومد نمیخوابیدی و هر روشی که بگی امتحان کردیم آخر سر بابا سجاد پیشنهاد داد که ببریمت بیرون و جالب تر اینکه تا اسم بیرون رو شنیدی غرغر رو بیخیال شدی و هی میگفتی ده ده 

موقع بیرون رفتن همش میگی ده ده و با همه بای بای میکنی و ساکت تو کریرت میشینی تا بریم بیرون

دایی که از مدرسه میاد هی صداش میکنی دایییییییییییییییییییی دایییییییییییییییییییییییی و جالب این که دایی رو درست و کامل میگی 

به مامان جون هم مثل من مااااااااااااااا میگی ولی منو بعضی از وقتها ماما هم صدا میکنی

تا صدای زنگ در میاد میگی باااااااااااااا بااااااااااااااااااااااا و منظورت بابا هست

اٍده هم میگی (منظورت بده هست)

کلی با خودت حرف میزنی ولی من هرچی سعی میکنم نمیفهمم چی میگی بعضی وقتها هم واسه خودت آواز میخونی یه وقتا هم تو بازی قاط میزنی داد میزنی بعد دوباره ییواااااااش آواز میخونی (کلا من مرده بازی هات هستم و اگه بهم بگن میتونی همه عمرت رو بشینی و تماشا بکنی این کارو میکنم)

کافیه صدای شیره یخچال رو بشنوی زودتر از همه آب میخوای نصفه شبا هم بیدار میشی و آب میخوری حالا دیگه بابا شبا 2 تا لیوان آب میاره یکی برای من و یکی هم برای تو شیرین ترینم

کارهای دیگه هم میکنی که الان یادم نیست و من عاااااااااااااااااااااااشقونه دوستتتتتتتتتتتتت دارم پسرکم 

چند تا از عکس های امیر مهدی جون نفس مامان

آقا داماد :D :

 تولد خاله و مامان جون در رستوران:

 

عشق مامان در اتوبوس(بام تهران):

عقد دختر خاله آلاء (هتل اسپیناس):

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پونه
22 آبان 91 22:08
به به به به
الناز(مامان بنیا
24 آبان 91 14:52
چه بزرگ خوش تیپ شدی خاله
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آبان 91 12:09
پسر گلم 12+1 ماهگیت مبارک. خیلی آقا شدی ها. ماشالله به این عکسهای پسر قشنگ.