امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

بیمارستان

1391/2/11 11:03
نویسنده : مامان نخودی
598 بازدید
اشتراک گذاری

ماه اردیبهشت با اتفاقهای خوبی شروع نشد

اولش که پدربزرگ من به رحمت خدا رفتند و چون تو ارومیه فوت کردند ما و مامان جون ، بابا جون و عمو ها و عمه های من رفتیم ارومیه و اونجا همگی رفتیم خونه آناجون و آتا جون و اونها هم کلی به زحمت افتادند

هفته بعدش هم مراسم هفت پدربزرگ تو کرج بود و من و امیر مهدی با باباجون و مامان جون یه شب زودتر رفتیم

همون شب هم امیر مهدی عزیزم تب کرد و تا صبح نخوابید، باباجونی هم ساعت 3 نصفه شب رفت برای پسری استامینافن خرید که تبش بند بیاد

فردا شبش برگشتیم خونه و از صبح 5 شنبه آقا پسری ما بیرون روی گرفت و هی بیشتر شد تا اینکه جمعه ساعت 10 شب تو بیمارستان علی اصغر بستری شد

شنبه صبح که به مامان جونی تلفن کردم و گفتم که چی شده تو راه رفتن به موسسه بود که برگشت و اومد بیمارستان ولی هرچی صحبت کردیم اجازه ندادن مامان جونی بیاد امیر مهدی جون رو ببینه

عصری هم بابا جونی اومد و زنگ زد به استیشن پرستاری و گذاشتن بیاد توو 1-2 ساعتی پیش ما موند و به من خیلی کمک بود چون تنهایی خیلی کارها رو نمیتونستم انجام بدم بعدش هم مامان جونی ساعت 8 شب اومد و پیش امیر مهدی موند و من اومدم خونه که یه کم بخوابم چون شب قبل اصلا نخوابیده بودم و دوباره ساعت 3 شب برگشتم پیش پسری بابا سجاد هم بنده خدا همش تو مسیر بیمارستان بود

 خلاصه اینکه یکشنبه ساعت 5 عصر مرخص شدیم و اومدیم خونه الهی که هیچ وقت دیگه گذر پسرم به بیمارستان نخوره(فقط یه بار بیاد اونم واسه دنیا اومدم نی نی اش نیشخندنیشخندنیشخند)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی مائده
18 اردیبهشت 91 10:40
خدا پدربزرگتو رحمت کنه عزیزم تسلیت میگم خداروشکر که گل پسرمون حالش خوبه ایشالا همونی بشه که واسش ارزو کردی
پونه
22 اردیبهشت 91 23:44
ایشالا بلا به دور باشه و تنتون سلامت
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 0:28
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان-عطای خداوندسبحان-کوثر قرآن-همتای امیرمومنان-والگوی بی دلیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد آپم@};
الناز(مامان بنیا
25 اردیبهشت 91 13:21
انشااله همیشه شاد باشی
hodeys
30 اردیبهشت 91 12:34
salam avalan tasliat, badesham amiiiiin, ishala dige pesari gozaresh be bimarestan nakhore me,idunam chera har vaght az in khaterate talkh mishnavam ashk tu chesham jam mishe axaye jadidesham kheyli khoshgele , makhsusan uni ke ba cheshaye khoshgelesh dare be duurbin negah mikone: khoda hefzesh kone
نهیر
21 خرداد 91 10:53
خدا پدر بزرگتونو رحمت کنه تسلیت انشالله به قول مامانی هیچ وقت گذرت به بیمارستان نیوفته گلم