امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

اولین مامان گفتن پسر گلم

1391/1/14 17:53
نویسنده : مامان نخودی
603 بازدید
اشتراک گذاری

امیر مهدی عشق مامان جمعه 11 فروردین برای اولین بار گفت "ما"

قصه از این قرار بود که پسر گل ما داشت داد و بیداد میکرد که مامانش نگاش کنه مامانش هم داشت لباسهای پسری رو که شسته بود روی شوفاژ پهن میکرد که پسری با صدای بلند گفت "ما"

مامانشم غرق بوسش کرد و کلا بی خیال لباسها شد بابا هم که این صحنه رو دیده بود کلی قربون صدقه پسری رفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیتا
14 فروردین 91 18:10
سلام گلم. عیدت مبارک. دخمل من آخرای 8 ماهگی چند بار گفت ما اما من باورم نمیشه با منه! به ما سر بزن خوشحال میشیم اگه دوست داشتی لینکت کنم بگو


سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی ایشالا حتما داره صدات میکنه دیگه البته هر بچه ای یه سری کارها رو زودتر از بقیه انجام میده پسر من فک کنم حسابی خوش صحبته