امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

اولین مسافرت سه تایی

1391/1/14 17:56
نویسنده : مامان نخودی
745 بازدید
اشتراک گذاری

از زبان امیر مهدی خان :تو هفته پیش ما اولین مسافرت سه تایی مون رو باهم رفتیم خونه آنا جون و آتا جون و 10 روز هم موندیم،

حسابی بهمون خوش گذشت

روز اول که رسیدیم عمه جون واسمون یه کیک تولد سه ماهگی خوشگل و خوشمزه درست کرده بود که کلی باهاش کیف کردیم


بعد هم تو گهواره بابام که مال وقتی که نی نی بود کلی تاب بازی کردیم

تازه همه فامیل هم اومدن و من حسابی مهم شده بودم

کلی هم باآتا جونی و آنا جونی بازی کردم و کارای جدید هم یاد گرفتم

راستی اونجا یه اتاق هم بود که خوابیدن توش خیلی کیف میداد آخه هواش خیلی خوب بود

البته ببخشید که پشتم به شماست

فقط تو این مسافرت من یه لباس خوشمل داشتم که وقتی برگشتیم آقا دزد ناقلا از تو ماشینمون دزدید همینجا جا داره که بهش بگم آقا دزده فقط وایسا من بزرگ شم اونوقت من میدونم و تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نفیسه
10 بهمن 90 20:10
ای جانم مثل همیشه ناز و دوست داشتنی.... همیشه به سفر و گردش خاله جون تولدت هم مبارک عزیزم به به! جای ما خالی...
samaneh
11 بهمن 90 13:30
گل پشت و رو نداره عزيز عمه
عمه جون فدای دمر خوابيدنت بشه.


مامان مریمی
11 بهمن 90 16:08
چه ناز خوابیدی جیگر طلا
مریم مامان هیراد
17 بهمن 90 15:27
چه لمی هم داده/ جیگر خودتو کیکت/ سه ماهگیت مبارک خاله
دختر خاله سحر *
6 اسفند 90 20:19