امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

خاطرات جدید

1390/10/21 11:39
نویسنده : مامان نخودی
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز بعد یه مدت طولانی اومدم با کلی عکس و تعریف از کارای جدیدت پسرم

اول اینکه ماشالا حسابی خوش خنده شدی ولی من هنوز نتونستم شکار لحظه ها بکنم و یدونه از اون خنده های شیرینت بعد از عوض کردن یا شیر خوردنت عکس بگیرم

یه چیز دیگه که خیلی دوست داری اینکه باهات حرف بزنن وقتی باهات حرف میزنیم هم میخندی و هم تو هم با ما حرف میزنی، مامان جون و بابا جونت هم عاشق اینکارتن و کلی با زبون خودت باهات حرف میزنن

دیروز هم من و پسری و مامان جون با هم رفته بودیم بیرون کلی تو آفتاب قدم زدیم اینم عکس قبل بیرون رفتنمون(وقتی هم لباس گرم تنت میکنم دوست داری هرچی زودتر بری بیرون وگرنه مثل این عکست عصبانی میشی)

 

یه کار دیگه هم که خیلی دوست داری دست خوردنه(فک کنم تازه دستت رو شناختی و فهمیدی خیلی خوش مزه است)

 

راستی دو شنبه هم من و تو و مامان جونی رفتیم با هم کلاس عرفان کربلا اینم عکس وقتی از کلاس برگشته بودیم

 

اینم عکس تاب بازی تو کریر

 

راستی وقتی هم که عوضت میکنم حسابی کیف میکنی و شروع میکنی به بازی کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)