امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

صبر مادرانه

1390/10/12 1:41
نویسنده : مامان نخودی
484 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم کمکم کن بتونم بی خوابی ها و خستگی های این شبها رو به شیرینی و لذت در آغوش گرفتن پسرم بگذرونم

خدا جونم به بدنم توان بده که خستگی سستش نکنه تا بتونم از فرشته ات به خوبی نگهداری کنم

پسرم خوشحالم که خنده های شیرین و بازی های قشنگت رو وقتی تو نیمه های شب تازه سرخال میشی میبینم و با اینکه گاهی خستگی بی طاقتم میکنه دنیا رو با شیرینی و لذت اون لحظه ها عوض نمیکنم

الان ساعت 1:36 بامداده و تو روی پای من داری حسابی بازی میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یاسمن مامان رادین
12 دی 90 2:51
الهی خدا به همه ما صبر زیااااااااااااااااااااد عنایت کنه. منم حال و روز تو رو دارم گلم. اما خوب با یه خنده اش همه خستگی هام فراموش میشه
آنا جون
12 دی 90 14:58
الهي من فداي همتون بشم دلخوشي باشه كساني را به يادبيار حسرت چنين وقتها زا دارن تو اون وقتها به اونا دعا كن وبه من هم دعا كن خدا بهم صبر بده خيلي طاقتم كم شده



آنا جون الهی من فدای شما بشم امروز خییلی دلم براتون تنگ شده بود ولی امیر مهدی 2 دقیقه هم بهم مهلت نمیده که بیام بهتون زنگ بزنم ایشالا زود میاییم پیشتون
شايلان
12 دی 90 20:16
عزيزم پسرگل شما هم خيلي نازه با اون چشماي خوشكلش . منم مشكل كم خوابي مهتا رو دارم ولي خب الان يه كمي بهتره شربت زينك داده بهش دكتر يه كم خواب آوره هم براي رشدش هست هم بهتر ميخوابه به دكترش بگو شايد بهت بده
شايلان
12 دی 90 20:18
عزيزم پسر شما هم خيلي نازه با اون چشماي خوشكلش ماشااله . منم همين مشكلو داشتم و دارم ولي الان بهتره چون دكتر شربت زينك نوشته براي رشدش خواب آور هم هست بهتر ميخوابه به دكترش بگو شايد براش بنويسه



سلام و خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتون حتما به دکترش میگم