امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

نرم نرمک پسرم بزرگ میشه

1391/3/20 9:51
نویسنده : مامان نخودی
612 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات مینویسم پسر گلم چشمام پر اشکه

دلم برای همه روزهای قشنگی که گذشته و روزهای شیرینی که یکی یکی دارن میان و میرن تنگ میشه

کاش میشد زمان رو نگه داشت و این شیرینی ها و لذت ها رو با عمق وجود حس کرد

کاش ثانیه ای از کنار تو بودن رو از دست نمیدادم

کاش میدونستی که عشقم هر روز هزاران هزار برابر میشه و چشمای قشنگت رو عاشقونه میپرستم

پسر گلم

این روزها که یاد گرفتی تنهایی بشینی و این روزها که سوار ماشین خوشگلت (روروئکت)این طرف و اون طرف میری و گاهی ما رو از شیرین کاری هات غرق خنده و شادی میکنی عجیب یاد روزهای اول تولدت میافتم روزهای که فکر نمیکردم بتونم از پس این مسئولیت بزرگ بر بیام یاد روز و شب هایی که کنارت بیدار میشستم و تو تازه بازیت میگرفت 

یاد روزهایی میافتم که کل قدت تو آغوشم جا میگرفت و حالا کم کمک داری بزرگ میشی

وقتی جایی گیر میکنی یا وقتی که خسته و بی حوصله ای یا وقتی که شیر دلت میخواد و صدام میکنی ماما

غرق در زیباترین حس های دنیا میشم و دلم میخواد به سمتت پرواز کنم

پسرکم عاشقونه دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پونه
21 خرداد 91 8:31
واي چقد شبيهت(تر) شده
عكس دومش خداست
ادم مي خواد بپره تو بغلش به جاي اينكه اميرمهدي بپره تو بغل آدم!
روشو ببوس


پونه جونم دوست خوبم مرسی که همیشه به ما سر میزنی دلم براتون تنگ شده
نهیر
21 خرداد 91 10:55
الهی گلم واقعا بزرگ شده چشماش خیلی مااااااااااااااه خوشگلهه
الناز(مامان بنیا
27 خرداد 91 14:14
واقعا راست می گی ادم دوست از این روزها لزت ببره
hodeys
12 تیر 91 13:59
فدای اون چشای خوش رنگتتتت