امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

لذت بخش ترین احساس دنیا

1390/12/3 17:11
نویسنده : مامان نخودی
617 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوبم ازت ممنونم که بهم اجازه دادی شیرین ترین احساس دنیا رو بچشم و به لطف تو و یمن حضور هدیه آسمانی ات من مادر نامیده شوم.

در آغوش کشیدن امیر مهدی شیرین ترین احساسیه که در تمام زندگیم تجربه کردم وقتی داره شیر میخوره تماشاش میکنم و دلم میخواد این لحظه ها هیچ وقت تموم نشه

وقتی بوش میکنم بوی شیرش از خوشبو ترین عطر های دنیا هم خوشبو تره

خدایا به خاطر همه احساساتی که قابل توصیف نیست ازت ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسینی
3 اسفند 90 22:15
سلام چقدر زیبا نوشتید ... دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com