امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

هدیه آسمانی ما

تو همه هستی من هستی من تو همه زندگی من هستی

1392/6/17 14:26
نویسنده : مامان نخودی
880 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم روزهایی که سر کارم دلم برات بی نهایت تنگ میشه برای اون شیرین زبونی های عسلت که آدم دلش میخواد بخورتت

برای وقتایی که به من میگی مامان جون جون جون جون وقتایی که یهو داد میزنی سماااااااااااااااااااننننننننننههههههههههه

برای وقتایی که یهو میایی و بی مهابا شروع میکنی به بوس کردن مامان الهی مامان فدای اون قلب مهربونت بشه

چند روز پیش دایی بغلت کرده بود و هی داشت بوست میکرد داد زدی به دایی جون جون اذیت نکنننننننننننننننننیشخند

اگه بخوام شیرین کاری هاتو بگم هر روز باید بیام و 10 صفحه ای بنویسم ولی فقط انقدر میگم که انقدر شیرین شدی که دلم میخواد همه لحظه هام محکم تو رو تو آغوشم بگیرم و بووووت کنم دلم میخواد با همه ذرات وجودم داد بزنم پسرکم عاشقتمممممممممممممم

هفته پیش ما و مامان جون اینا همگی رفته بودیم ارومیه و حسابی به مامان جون اینا زحمت دادیم

یه روز رفتیم باغ پسرخاله باباجون و اونجا حسابی به هممون خوش گذشت و کلی اسب سواری کردیم یه هاپوی با مزه هم اونجا بود

در حال اسب سواری با دایی جون البته آتا جون هم اون پشت وایسادن که یه وقت نیافتی

اینم شاهکار جدید (سر شیشه های جدید تو 3 حرکت این شکلی میشن)بعد باید بیافتیم تو داروخونه ها با توجه به تحریم دنبال سرشیشه



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه
17 شهریور 92 14:19
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم در صورت حذف وبلاگ در نی نی بلاگ به این مراجعه کنید http://clipshoma.blogfa.com/
hodeys
18 شهریور 92 14:44
واقعا دوره شیرینی هست این سن بابا ورزشکار خوشم میاد نمیترسی از اسب و سگ و ... هه ههه
نیر
19 شهریور 92 18:08
من قربونت برم چه قدی انداختی حساب مامانتم تو کلوپ میرسم میدونه برا چی
مریم مامان پندار
10 مهر 92 11:58
سلام به مامان نخودی و نخودی گلم عزیزم ماشالله بزرگ شده گل پسر همیشه به گردش و سفر قربون سوارکار کوچولو برم من خاله جون سر شیشه هاتو خراب نکن مامان گناه داره هی بره دنبال سرشیشه بگرده سمانه جونم ممنون که به وب پندار سر میزنی و نگران حال مایی دوستت دارم یه عالمه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:47
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک